2010. október 2., szombat

péntek, biciklitúra.♥



Pénteken, vagyis tegnap biciklitúra volt.:D Először nem akartam menni, mert testvéremnek kellett volna venni ajándékot, de megoldottam. Na mindent az elején.
Reggel mondta Barbi, hogy be kéne menni a boltba. Jól van, megyünk a suliba, a boltot elhagyva megállok, amúgy mi melyik boltba akarunk bemenni.? Remek :D vissza kellett fordulni. A boltba ott voltak Janóék. Akkor már gondoltam, hogy be kellett volna hozni a táskámat, de már mindegy volt. :D
Első óránk matek volt, azthiszem. dolgozatot írtunk, amit nagyjából tudtam. Jólvan, második ének. Jaj, Zsuzsa néni néha az agyamra megy (: Valami hülye szöveget kellett elmondani vagy mi.. nem is érdekelt úgy különösebben. Harmadik német. Lementünk a lenti terembe. Valamin nagyon röhögtem :D "Papagei sagt ist Rudiii, Rudii. :DDD" (Y)"Schildkröte heißt ist Titok." :D negyedik óra pedig nyelvtan volt. Dolgozatot írtunk. Amit azthiszem, hogy tudtam :D :$ És a német jobbik csoportjának még volt egy 5. óra a német nyelvvizsga előkészítő. Nagyon hülye voltam :O "Raus" :DD Aztán jöttünk haza és megbeszéltük, hogy bicikliizé után elmegyünk venni ajándékot, de aztán mégis előtte mentünk :D Jujj, te olyan jóvolt *-*. Mentünk valami gát szerűségen. Köbö 10-en mentünk és ahhoz képest mindenki 100m-es távolságra egymástúl, de szinte szó szerint :D nagyon komoly volt. Elől ment Éva néni. Aztán megálltunk valahol. Mondom valami ereszt. Rá néz mindenki Henrikre. Tiszta káosz lett a biciklije. Próbáltuk megcsinálni, de nemjött össze.:D Aztán amikor nagynehezen elindultunk Szabónak lecsúszott az ülése. Erre Barbi : na majd szólj, hamár a földön ülsz. És Milán úgy elkezdett röhögni. Így még sohase hallottam :D Megyünk tovább, megint 50m ekre egymástól. Megállunk Barbival és Éva néni megy tovább. Úgy elkezdtünk szakadni :D Mint aki sohase akar megállni. :D (Y). Utána mentünk valahova. Csináltunk képeket meg minden. Majd mentünk a szabadstrand felé. Úristen ott nagyon jóvolt.*-*♥ Én Barbi Rebi Meg Kitti bementünk ilyen ösvényen és ottis csináltunk képeket. áá mennyit nevettünk meg minden. Aztán amikor kijöttünk Éva néni játszott a labdánkkal. Oda mentünk hozzá és elkesztünk játszani. Voltak azért nagy alakítások. Például, amikor Kitti orron rúgta saját magát.(Y)(L) Meg amikor mindenki ilyen tök gyorsan rug-rug-rug-rug, és amikor felém jön a labda egyértelmű, hogy én hova rúgom.(?) Na.. hát bele egyenesen a Körösbe (Y) Szerencsére volt ott egy csónak és onnan valahogy kitudtuk szedni :D Tiszta sárosak lettünk, de no para. (: Ezután nemsoká jöttünk haza. Azért sajnálom, hogy valakik nem jöttek el például kika ): . Itthon megünnepeltük, hogy Testvéremnek névnapja van.(L)Boldogat(L)És minden petrának.:D♥ És nekem holnap születésnapom.*-* 13 leszek :D
Na és most megyek. :D(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése