2010. október 7., csütörtök

Elegem van ebből a hétből -.-"


Hát ez már tiszta kicseszés :/
Hétfőn is 6 órám volt kedden és szerdán is. Ma meg 5 de tiszta szar órák -.-" Első biológia. Próbáltunk jól viselkedni, hogy ne írjunk dolgozatot és sikerült. :D Ez nagy csoda nálunk, mert köbö úgy 5 másodpercig ha csend van miután ránk szólnak (: Meg lettünk dicsérve. 3-as lenne a dolgozatom de nem kellett beírni. De nem értem, hogy hogy lett 3-as ha tudtam. Elegem van ebből a nyomorék bioszból. Második óra nyelvtan volt. Jolika nénivel. ááá, valahogy átvészeltem ;D Valamelyik nap kijavítottuk a nyelvtan év elejit. Volt egy feladat ahol 10 pont volt az elérhető, és kérdezte a tanár hogy AZ EGYESEK KÖZÜL kiknek lett ott 5 pontnál több. Ránézünk Barbival a lapunkra és büszkén nyújtjuk a kezünket. Csak mi voltunk olyan nyomorékok, hogy felemeltük a kezünket, de amúgy 4-es lett :D Úgy elkezdtünk nevetni, baszus egészen óra végéig, aztán uzsonna szünetbe is annyit szakadtunk. Majdnem megfulladtam :D Na jól van(: Harmadik óra földrajz. Őőő UTÁLOM ezt a tantárgyat, nemis vagyok belőle 100-as.. :/ Majd következett a kémia. Unalmas volt, legalábbis szerintem. Mondani akartam Kikának valamit csak nem akartam átkiabálni az asztál másik végébe meg minden, utána meg el is felejtettem (: Szünetbe meg Valentin szokás szerint elvette a labdánkat, de már nem is tud különösebben izgatni a dolog :D Ha ez tetszik neki akkor rajta. Ezután odajön hozzám Olivér, azt hiszem 5. vagy 6.os. És azt mondja, hogy " Hallod, az a gyerek járni akar veled." Mondom mivan.? -.-" Rámutat Botondra. Ááá, hát majd pont vele, de nemhogy Ő jött volna oda hozzám. És vannak még ilyen nyomorékok. utolsó óra szerencsére etika volt. Unatkoztam meg olvastuk, hogy milyen lesz 20 év múlva a világ. Totál gáz az enyém :D És végre jöhettünk haza. *-* Mentünk a bicikli felé, jön oda Valentin és most furcsán rendes volt :D Ha ilyen lenne mindig akkor nem lenne vele semmi bajom :D
Ja és most már 13 vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése