2010. szeptember 23., csütörtök

Na hát most nagyon nincs kedvem írni, mert tiszta fáradt vagyok. Tegnap/szerdán annyit nevettem:D Például.: szünetbe futok a labda után, már elgurult jó messzire nem volt kedvem utána menni és megállok. Lenézek a földre (cipőm elé) És odarepül egy cipő. :DDD azelőtt se voltam 100-as de akkor . hát azt hittem meghalok a nevetéstől.(:
Na mai napom nagyon jó volt. Nem volt tanítás mivel továbbképzés volt a tanároknak és egész nap Lívia nénivel voltunk.*-*♥ Dekoráltuk a termet (:. Második órán összekötüttök az Én és a Barbi haját annyit röhögtünk. Hát az kész volt :DSzünetbe az a Janó elvette a labdát és egész órán nála volt , majd amikor visszaszereztük rá volt írva, hogy 8.b harmadik órán meg VÉGIG, egész órán a labdát színeztük meg minden :D elvoltunk* aztán megyünk ki Janó is meg Valentin : jajj de szép labdátok van :DDD Megpróbálta elvenni János, de nem sikerült. Elkezdik : azta de erősek vagytok. Egyszerre Barbival.: tudjuk.:DDDD
utolsó kettő órában meg lement az osztály a ligetbe. Labdáztunk meg mit tudom én még hogy mit csináltunk. Basszus egyszer úgy összefejeltünk. Úgy elkezdtünk szakadni hogy alig bírtuk abbahagyni, már a földön voltunk szó szerint, de közben meg kurvára fájt ahol összeütköztünk. utána még voltak ilyenek, de annyit nevettem.(L)Annyira imádlak.♥
Holnap meg csak irodalom lesz és szintén Lívia nénivel leszünk egész nap.
nap végén vagy suli végén meg ittam az üvegből, már a biciklitárolónál voltam és odajön egy gyerek és megbök. azt hiszi nem vettem észre.? .:D Jólvan mondom egy újabb nyomorék aki rámszállt -.-" Aztán amikor suliból megyek ki ottvolt az a gyerek mondom . nemkéne bökdösődni. És röhög. na remek -.-
most megyek.(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése